2009. március 15., vasárnap

Grill zöldségtál itthon

Mint sokan mások fizetésem egy részét melegételutalványban kapom...hónapokig őrizgettem ezt a kis játékpénzt, megkerestük azt a helyet, ahol elkölthető hideg élelemre...stb stb. Mostanában viszont néha elcsábulok és rendelek. Van egy kedvencem a grill zöldségtál. Ami hihetetlenül finom, de jócskán megkérik az árát.
Múltkor miután 1490 Ft-os grillezett zöldségtálamat nagy boldogan megettem eszembe jutott, mi lenne ha megpróbálkoznék itthon valami hasonlóval. Olcsóbb lenne, és még biztos finomabb is.
Így született a következő étel:

Hozzávalók:
1 kis cukkini
1 zöld californiai paprika
1 piros californiai paprika
20 dkg feta sajt
olívaolaj
provance-i fűszerkeverék
A zöldségeket megmostam, felaprítottam, majd az ikeás grillserpenyőmön kis olívaolajon a fűszerekkel megsütöttem.
Amikor a zöldségek kész lettek kiszedtem és ugyanezt a műveletet elvégeztem a sajttal. Bár kicsit nehezebb volt kiszedni a serpenyőből...iszonyatosan megérte, mert nagyon-nagyon finom volt.
És egy kis matek:
1 cukkini: 199 ft
2 paprika: 367 Ft
sajt: 520 Ft

A többi alapanyg volt itthon...szóval: 1087 Ft...ami három étkezésre volt nekem elég...hah in your face kajarendelés.
És nézzétek meg milyen istenien nézett ki.

Nincsenek megjegyzések: